Tear It Up! Voor deze wereldwijde campagne ontwierpen wij 50 clubposters. Ad agency We Are Pi scheurde ze aan stukken.

Desperados is bekend als zomers festival bier, maar heeft grotere ambities. Om toe te treden tot de clubscene, een creatieve en kritische markt, ontwikkelden wij een nieuwe uitstraling voor het merk met deze campagne.

Client: Heineken
Agency: We Are Pi
Concept: We Are Pi
Visuals: Bureau Grotesk

In totaal ontwierpen we meer dan 50 clubposters die de basis vormen voor een dynamische campagne. Door de posters op elkaar te plakken en weer van elkaar af te scheuren ontstaan eindeloos nieuwe composities. Op elke poster staat de Desperados fles in het midden, zodat deze altijd op dezelfde plek verschijnt. Resultaat zijn explosieve visuals waarmee Desperados gedurfd en creatief haar nieuwe merkstrategie communiceert.

“As an authentic party brand, Desperados like to do everything for real. It was a pleasure to work with such talented designers, make unique vibrant artwork and then tear it to shreds with our bare hands.”

Barney Hobson, Executive Creative Director at WE ARE Pi

Alle A0 posters tijdens de productie, voor ze aan stukken gescheurd werden.

Explosieve campagnes vallen op.

Met een goed initiatief bezig? Let’s go!