Als branding partner van het Leiden International Film Festival (LIFF) werkt Bureau Grotesk drie edities mee om het publiek en de organisatie scherp te houden met een vernieuwde communicatie stijl.

Het LIFF groeit al jaren. Het rebelse en speelse festival is niet meer weg te denken van de nationale cultuuragenda. Hoog tijd voor een nieuwe merkstrategie waarmee de verbinding met de bestaande bezoekers wordt behouden, en tegelijkertijd de pijlen op een nieuwe bezoekersgroep gericht kunnen worden.

Wij begonnen de samenwerking met onze branding workshop. De unieke identiteit en persoonlijkheid van het festival werd hier al snel zichtbaar. De uitkomsten zullen de komende jaren een basis zijn waarop wij gaan doorbouwen. Met speelse vormgeving, rebelse kleuren en bovenal met gewaagde statements die lang niet elk festival zich in de mond durft te nemen.

Foto: Eveline Kallenberg

Foto: Eveline Kallenberg

We vertellen je graag meer over het LIFF en andere projecten.

evert@grotesk.nl / 06 – 19 661 663